Mikszáthban szeretem, hogy elragadta őt a falusi palócság életének egyszerű különlegessége. A testvéri szeretet nagyon nagy dolog a szememben. Pont nemrég beszéltem a testvérekről édesanyámmal, és neki is mondtam, hogy jobb, ha az ember időnként összeveszik, időnként meg nagyon jóban van a testvéreivel, mintha nem lenne testvére. A nővérem pedig tényleg mindent megtenne értem.Annak idején a témazárómat is ebből a műből írtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noja0blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr341885424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása